Online Support tips
Ind i den digitale verden med en scanning
Ved at bruge QR-koden på produktet giver vi dig hurtig adgang til vores digitale tjenester. Du skal blot scanne QR-koden på produktet, så er du i gang med det samme!
Vores digitale adgang - din merværdi
Fra opstart til vedligeholdelse og reparation er alle vigtige oplysninger og tjenester tilgængelige for dig på farten. Du skal blot scanne QR-koden på produktet, og du er klar - prøv det!
Vil du vide hvordan?
I denne video lærer du i detaljer, hvordan QR-koden og Digital Services Cockpit kan hjælpe dig i dit arbejde.
Det vigtigste kort fortalt
Hvilke produkter har QR-koden?
QR-koden bliver i øjeblikket leveret på 80 procent af vores produkter i forskellige lande. I 2022 vil alle andre produkter på verdensplan med et serienummer også modtage en produktlabel.
Hvordan scanner jeg QR-koden?
Du kan enten scanne produktlabel'en med din mobilenhed ved hjælp af kamera- eller scanner-appen eller bruge apps fra SEW-EURODRIVE, såsom den nye IoT-app eller SEW-produkt-ID plus-appen. QR-kodens URL fører dig direkte til det respektive produkt i Digital Services Cockpit. På denne måde kan du få den information, du har brug for, på din smartphone eller tablet i løbet af få sekunder.
Hvilke funktioner er tilgængelige for mig via Digital Services Cockpit?
Brug QR-koden for at få adgang til SEW-EURODRIVE's digitale tjenester. Her er produktspecifik information og funktioner tilgængelige for dig. Produktets produktlabel med QR-kode og Digital Services Cockpit tjener primært som hurtig adgang til Online Support, når du er direkte ved maskinen eller systemet. Valget af funktioner er altid det samme: tekniske produktdata, dokumentation, reservedele, fejlhåndtering og kontakt. Med andre ord præcis det, du har brug for til dit produkt i øjeblikket. Nye funktioner til installation og idriftsættelse, tilstandsovervågning og forudsigelig vedligeholdelse er under forberedelse.
Hvad er de digitale tjenester?
Vores Digitale Services Cockpit giver dig hurtig adgang til ofte efterspurgte tjenester:
- Adgang til produkttekniske data
- Adgang til produktspecifik dokumentation og manualer
- Kontrol af installationspositionen ved hjælp af et CAD-billede
- Hjælp til fejlanalyse
- Hjælp til valg af reservedele
- Sende en serviceanmodning
- Kontakte SEW-EURODRIVEs 24-timers service
- Hvad er de digitale tjenester?
Sender en serviceanmodning
Kontakt SEW-EURODRIVEs 24-timers service
Hvad er de digitale tjenester?
Your benefits
-
Øjeblikkelig adgang til "Digitale tjenester" via produktet
fra SEW-EURODRIVE. Fra opstart til vedligeholdelse og reparation hjælper vi dig i dit arbejde. -
hurtig reaktion i tilfælde af funktionsfejl
gennem en guidet fejlanalyse, mulighed for direkte serviceanmodning eller reservedelsbestilling. -
Support under installation og idriftsættelse
gennem hurtig adgang til produktdata og dokumentation samt kontrol af installationspositionen baseret på CAD-repræsentationen af produktet -
tilgængelig for dig døgnet rundt og overalt
uanset hvornår, uanset hvor.
Vi hjælper dig gerne.
Har du spørgsmål om oprettelse af skabeloner i Online Support? Bare send os en besked.
Kontakt os