Online Support tips

  • SEW-billede

Ind i den digitale verden med en scanning

Ved at bruge QR-koden på produktet giver vi dig hurtig adgang til vores digitale tjenester. Du skal blot scanne QR-koden på produktet, så er du i gang med det samme!

Vores digitale adgang - din merværdi

SEW-billede

Fra opstart til vedligeholdelse og reparation er alle vigtige oplysninger og tjenester tilgængelige for dig på farten. Du skal blot scanne QR-koden på produktet, og du er klar - prøv det!

Op

Vil du vide hvordan?

Smartphonen som hjælper

I denne video lærer du i detaljer, hvordan QR-koden og Digital Services Cockpit kan hjælpe dig i dit arbejde.

Op

Det vigtigste kort fortalt

Hvilke produkter har QR-koden?

QR-koden bliver i øjeblikket leveret på 80 procent af vores produkter i forskellige lande. I 2022 vil alle andre produkter på verdensplan med et serienummer også modtage en produktlabel.

Hvordan scanner jeg QR-koden?

Du kan enten scanne produktlabel'en med din mobilenhed ved hjælp af kamera- eller scanner-appen eller bruge apps fra SEW-EURODRIVE, såsom den nye IoT-app eller SEW-produkt-ID plus-appen. QR-kodens URL fører dig direkte til det respektive produkt i Digital Services Cockpit. På denne måde kan du få den information, du har brug for, på din smartphone eller tablet i løbet af få sekunder.

Hvilke funktioner er tilgængelige for mig via Digital Services Cockpit?

Brug QR-koden for at få adgang til SEW-EURODRIVE's digitale tjenester. Her er produktspecifik information og funktioner tilgængelige for dig. Produktets produktlabel med QR-kode og Digital Services Cockpit tjener primært som hurtig adgang til Online Support, når du er direkte ved maskinen eller systemet. Valget af funktioner er altid det samme: tekniske produktdata, dokumentation, reservedele, fejlhåndtering og kontakt. Med andre ord præcis det, du har brug for til dit produkt i øjeblikket. Nye funktioner til installation og idriftsættelse, tilstandsovervågning og forudsigelig vedligeholdelse er under forberedelse.

Hvad er de digitale tjenester?

Vores Digitale Services Cockpit giver dig hurtig adgang til ofte efterspurgte tjenester:

  • Adgang til produkttekniske data
  • Adgang til produktspecifik dokumentation og manualer
  • Kontrol af installationspositionen ved hjælp af et CAD-billede
  • Hjælp til fejlanalyse
  • Hjælp til valg af reservedele
  • Sende en serviceanmodning
  • Kontakte SEW-EURODRIVEs 24-timers service
  • Hvad er de digitale tjenester?

Sender en serviceanmodning

Kontakt SEW-EURODRIVEs 24-timers service

Hvad er de digitale tjenester?

Op

Your benefits

  • Øjeblikkelig adgang til "Digitale tjenester" via produktet

    fra SEW-EURODRIVE. Fra opstart til vedligeholdelse og reparation hjælper vi dig i dit arbejde.
  • hurtig reaktion i tilfælde af funktionsfejl

    gennem en guidet fejlanalyse, mulighed for direkte serviceanmodning eller reservedelsbestilling.
  • Support under installation og idriftsættelse

    gennem hurtig adgang til produktdata og dokumentation samt kontrol af installationspositionen baseret på CAD-repræsentationen af produktet
  • tilgængelig for dig døgnet rundt og overalt

    uanset hvornår, uanset hvor.
Op
Futuristisk, antracit baggrund, med bred, rød stribe med Online Support-logo foran

Vi hjælper dig gerne.

Har du spørgsmål om oprettelse af skabeloner i Online Support? Bare send os en besked.

Kontakt os