Elektronisk dataudveksling (EDI) - udnytte det enorme automationspotentiale
Kunne du tænke dig elektronisk ordrestyring hos os? Lige fra bestilling og levering til fakturering - elektronisk dataudveksling (EDI) gør dette muligt!
Kunne du tænke dig elektronisk ordrestyring hos os? Lige fra bestilling og levering til fakturering - elektronisk dataudveksling (EDI) gør dette muligt!
Store mængder af papirdokumenter bliver hver dag bearbejdet manuelt såsom ordrer og fakturaer. Disse sendes videre på traditionel vis med post, fax, eller e-mail. Med den elektroniske dataudveksling (EDI) fra DriveBenefits går du et vigtigt skridt videre: i retning af en integreret løsning til dataoverførsel af ordrer, ordrebekræftelser, leveringsmeddelelser og fakturaer. Udnyt det enorme automatiseringspotentiale med EDI.
Elektronisk dataudveksling kort fortalt: EDI omfatter elektronik overførsel af oplysninger angående ordrer, leveringer og fakturaer mellem vores applikationssystemer. Systemerne udveksler automatisk de nødvendige data, og manuel indtastning af data bortfalder. EDI er dermed den mest effektive form for dataoverførsel på området "Forespørgsel & bestilling".
Fordele med EDI! Gennem automatiseringen af dine forretningsprocesser undgår du manuelle forsendelses- og registreringsprocesser fremover, og opnår samtidig væsentlige tids- og omkostningsbesparelser. Du kan ligeledes opnå transparenthed og hurtigere processer.
Du vælger selv, hvordan du vil oprette forbindelse til os med EDI:
Gør processerne i hele værdikæden mere enkle og optimér procesomkostningerne lige fra teknik til vedligeholdelse. Læs mere om procesløsninger fra DriveBenefits.
Har du et konkret spørgsmål og vil gerne have rådgivning? Send os en meddelelse med dine spørgsmål.
Tag kontakt nu